İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ KURUMSAL TEMELLER

Stok Kodu:
9786054993314
Boyut:
13,5 x 21
Sayfa Sayısı:
X+302
Basım Yeri:
İstanbul
Basım Tarihi:
2014
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
%10 indirimli
320,00 TL
288,00 TL
Taksitli fiyat: 9 x 35,20 TL
Aynı gün kargo
9786054993314
608874
İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ KURUMSAL TEMELLER
İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ KURUMSAL TEMELLER
288.00

Elinizdeki kitabın “Bilgi fabrikaları ve Müşteriler” isimli ilk ve ham hali, bu yarışmada ödüle layık görülmüştü. Kitap, yeni ilaveler ve tümüyle yeniden kaleme alınarak 2003 ve 2005 yıllarında yayınlandı ama okurla gerektiği gibi buluşturamadık. O kitaptaki birkaç metin burada tekrar kaleme alındı. Ama kitabın asıl önemli ve özgün yanı, iletişim sosyolojisinin kendisini akademik bir disiplin olarak kurma şansı tanımaya katkı sağlayacak bir içerikle, kitabın yeniden kurgulanmasıdır. Kitabın üç eki var. İlk ekteki, 1999'da yayınlanmış olan makalede, o yıllarda yaygın olarak kullanılan; alıcı, verici, hedef gibi kavramların, iletişim bilimi açısından anlamsız olduğu, onun yerine “taraf” kavramının kullanılması gerektiği iddia edilmişti. Kuşkusuz ki o yıllarda dikkat çekmedi. Ama yeni medyanın hepimizi kasıp kavurduğu şu günlerde, sanıyorum ki, 15 yıl önce yayınlanmış olan o makale daha fazla ilgi uyandıracaktır. Diğer iki ek ise, iletişim sosyolojisinin odak konuları ile ilgileri bulunması münasebetiyle okurların ilgisine sunulmuştur.

 

Elinizdeki kitabın “Bilgi fabrikaları ve Müşteriler” isimli ilk ve ham hali, bu yarışmada ödüle layık görülmüştü. Kitap, yeni ilaveler ve tümüyle yeniden kaleme alınarak 2003 ve 2005 yıllarında yayınlandı ama okurla gerektiği gibi buluşturamadık. O kitaptaki birkaç metin burada tekrar kaleme alındı. Ama kitabın asıl önemli ve özgün yanı, iletişim sosyolojisinin kendisini akademik bir disiplin olarak kurma şansı tanımaya katkı sağlayacak bir içerikle, kitabın yeniden kurgulanmasıdır. Kitabın üç eki var. İlk ekteki, 1999'da yayınlanmış olan makalede, o yıllarda yaygın olarak kullanılan; alıcı, verici, hedef gibi kavramların, iletişim bilimi açısından anlamsız olduğu, onun yerine “taraf” kavramının kullanılması gerektiği iddia edilmişti. Kuşkusuz ki o yıllarda dikkat çekmedi. Ama yeni medyanın hepimizi kasıp kavurduğu şu günlerde, sanıyorum ki, 15 yıl önce yayınlanmış olan o makale daha fazla ilgi uyandıracaktır. Diğer iki ek ise, iletişim sosyolojisinin odak konuları ile ilgileri bulunması münasebetiyle okurların ilgisine sunulmuştur.

 

İş Bankası
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 288,00    288,00   
2 149,76    299,52   
3 101,76    305,28   
6 51,84    311,04   
9 35,20    316,80   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 288,00    288,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat