Bütün dünyada iletişim alanında görülen değişim ve gelişmeler göz önünde tutularak hazır-lanan ve İletişim Dünyası adı verilen bu kitapta, iletişimin tanımı, iletişimin tarihçesi, iletişimin işlevleri gibi bölümlerin yanı sıra, kitle iletişim araçlarının tarihsel süreç içindeki yerine ve gelişimine değinilmiştir. Yapıtımızda, yazılı, basılı ilk iletişim aracı olan kitaptan başlayarak günümüzde çok önemli bir yeri olan internete kadar olan tüm kitle iletişim araçları geniş bir yelpaze içinde ince-lenmiştir. Dünyada, bilgilendirmek, aydınlatmak, kamuoyu oluşumuna yardımcı olmak gibi benzer ve ortak görevlere sahip olan kitle iletişim araçları tarihsel süreç içerisinde ortaya çıkış sırasına göre ayrıntılı bir biçimde incelenmiştir. Küreselleşen dünyada bugün artık dünyanın bütün ülkelerinde kitle iletişim araçlarının büyük sermaye gruplarının elinde olduğu görülmektedir. Büyük gazeteler, radyo istasyonları, televizyon kanalları sermaye gruplarıyla sıkı bir bağlantı içindedir. Yapıtımızda ayrıca kitle iletişiminin çok önemli bir bileşeni olan halkla ilişkiler ve reklam konularına da değinilmiştir. Halkla ilişkiler ve reklamcılık kavramlarının dünyadaki ve Türkiye'deki gelişim ve dönüşüm süreci irdelenerek dünyada ve Türkiye'de elde ettiği konumu hakkında bilgiler verilmiştir.
Bütün dünyada iletişim alanında görülen değişim ve gelişmeler göz önünde tutularak hazır-lanan ve İletişim Dünyası adı verilen bu kitapta, iletişimin tanımı, iletişimin tarihçesi, iletişimin işlevleri gibi bölümlerin yanı sıra, kitle iletişim araçlarının tarihsel süreç içindeki yerine ve gelişimine değinilmiştir. Yapıtımızda, yazılı, basılı ilk iletişim aracı olan kitaptan başlayarak günümüzde çok önemli bir yeri olan internete kadar olan tüm kitle iletişim araçları geniş bir yelpaze içinde ince-lenmiştir. Dünyada, bilgilendirmek, aydınlatmak, kamuoyu oluşumuna yardımcı olmak gibi benzer ve ortak görevlere sahip olan kitle iletişim araçları tarihsel süreç içerisinde ortaya çıkış sırasına göre ayrıntılı bir biçimde incelenmiştir. Küreselleşen dünyada bugün artık dünyanın bütün ülkelerinde kitle iletişim araçlarının büyük sermaye gruplarının elinde olduğu görülmektedir. Büyük gazeteler, radyo istasyonları, televizyon kanalları sermaye gruplarıyla sıkı bir bağlantı içindedir. Yapıtımızda ayrıca kitle iletişiminin çok önemli bir bileşeni olan halkla ilişkiler ve reklam konularına da değinilmiştir. Halkla ilişkiler ve reklamcılık kavramlarının dünyadaki ve Türkiye'deki gelişim ve dönüşüm süreci irdelenerek dünyada ve Türkiye'de elde ettiği konumu hakkında bilgiler verilmiştir.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 270,00 | 270,00 |
2 | 140,40 | 280,80 |
3 | 95,40 | 286,20 |
6 | 48,60 | 291,60 |
9 | 33,00 | 297,00 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 270,00 | 270,00 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |