HAZSAL VE FAYDACI TÜKETİM

Stok Kodu:
9789944250450
Boyut:
13,5 x 20,5
Sayfa Sayısı:
XVIII+242
Basım Yeri:
İstanbul
Basım Tarihi:
2009
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
%10 indirimli
28,00 TL
25,20 TL
Taksitli fiyat: 9 x 3,08 TL
Aynı gün kargo
9789944250450
608889
HAZSAL VE FAYDACI TÜKETİM
HAZSAL VE FAYDACI TÜKETİM
25.20

Çağdaş pazarlama bakış açısına göre; tüketici tercihleri yaşam tarzlarına ve ürünlerin hazsal (hedonic) ve faydacı (utilitarian) özelliklerine göre yönlendirilmektedir. Hazsal ürünsel deneyimsel tüketimin yanı sıra, haz ve eğlence sağlarlarken; faydacı ürünler temelde yararlı ve fonksiyonel ürünlerdir. Tüketcilerin otomobil markaları arasındaki tercihlerini; estetik olma, prestij sağlama gibi hazsal nitelikler kadar sportif dizayn, sağlamlık, konfor gibi faydacı özellikler de yönlendirmektedir. Sabahattin Çelik, bu eserinde hazsal ve faydacı tüketim konusunu kavram olarak açıklamanın yanı sıra bu konuyu, ilgili diğer konularla ve bir uygulama örneğiyle birlikte ortaya koymaktadır.

 

Çağdaş pazarlama bakış açısına göre; tüketici tercihleri yaşam tarzlarına ve ürünlerin hazsal (hedonic) ve faydacı (utilitarian) özelliklerine göre yönlendirilmektedir. Hazsal ürünsel deneyimsel tüketimin yanı sıra, haz ve eğlence sağlarlarken; faydacı ürünler temelde yararlı ve fonksiyonel ürünlerdir. Tüketcilerin otomobil markaları arasındaki tercihlerini; estetik olma, prestij sağlama gibi hazsal nitelikler kadar sportif dizayn, sağlamlık, konfor gibi faydacı özellikler de yönlendirmektedir. Sabahattin Çelik, bu eserinde hazsal ve faydacı tüketim konusunu kavram olarak açıklamanın yanı sıra bu konuyu, ilgili diğer konularla ve bir uygulama örneğiyle birlikte ortaya koymaktadır.

 

İş Bankası
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 25,20    25,20   
2 13,10    26,21   
3 8,90    26,71   
6 4,54    27,22   
9 3,08    27,72   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 25,20    25,20   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat