DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER KAVRAM VE ARAÇLARI

Stok Kodu:
9786054993444
Boyut:
13,5 x 21
Sayfa Sayısı:
XIV+220
Basım Yeri:
İstanbul
Basım Tarihi:
2015
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
%10 indirimli
300,00 TL
270,00 TL
Taksitli fiyat: 9 x 33,00 TL
Aynı gün kargo
9786054993444
608922
DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER KAVRAM VE ARAÇLARI
DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER KAVRAM VE ARAÇLARI
270.00

Dijital teknolojilerde yaşanan gelişmeler, yaşamın birçok alanındaki değişim ve dönüşümlerle beraber halkla ilişkiler alanında da yeni kavram ve uygulamaların ortaya çıkmasına yol açmıştır. Tüm bu kavram ve uygulamaları genel olarak dijital halkla ilişkiler başlığı altında toplamak mümkündür. Yenilikçi bir yaklaşım olan dijital halkla ilişkiler, yeni bilgi iletişim teknolojileri (ICTs) aracılığıyla çoğunlukla internet tabanlı gerçekleştirilen uygulamaları kapsamaktadır. Bu uygulamalar geleneksel halkla ilişkiler faaliyetleriyle kıyaslandığında oldukça yaratıcı, stratejik, hızlı ve sonuç odaklı olarak değerlendirilmekte ve aynı zamanda nispeten düşük maliyetlerle gerçekleştirilebilmektedir. Dijital halkla ilişkilere bütünlükçü bir bakış açısı oluşturmayı amaçlayan Dijital Halkla İlişkiler Kavram ve Araçları kitabında Kurumsal Bloglar, Online Basın Bültenleri, Arama Motoru Optimizasyonu, Kurumsal Web Dizaynı, Sosyal Medya Yönetimi, Online Topluluklarla İlişkiler, Online İtibar Yönetimi ve Online Kriz Yönetimi gibi dijital halkla ilişkilerin temel konularına ayrıca Masaüstü Yayıncılık, E-posta, Online Konferanslar, Grafikler, Tasarım ve Fotoğraflar, Faks Gönderimi, Cep telefonları, Kişisel Dijital Asistanlar (Personal Digital Assitans-PDA), Bellek (CD-R/RW, DWD-R/RW ve Flash Bellek), İntranet, Podcast, Mobil İnternet, Anlık Mesajlaşma, Oyunlar gibi diğer dijital araçların halkla ilişkiler alanındaki kullanımına yer verilmiştir.

 

Dijital teknolojilerde yaşanan gelişmeler, yaşamın birçok alanındaki değişim ve dönüşümlerle beraber halkla ilişkiler alanında da yeni kavram ve uygulamaların ortaya çıkmasına yol açmıştır. Tüm bu kavram ve uygulamaları genel olarak dijital halkla ilişkiler başlığı altında toplamak mümkündür. Yenilikçi bir yaklaşım olan dijital halkla ilişkiler, yeni bilgi iletişim teknolojileri (ICTs) aracılığıyla çoğunlukla internet tabanlı gerçekleştirilen uygulamaları kapsamaktadır. Bu uygulamalar geleneksel halkla ilişkiler faaliyetleriyle kıyaslandığında oldukça yaratıcı, stratejik, hızlı ve sonuç odaklı olarak değerlendirilmekte ve aynı zamanda nispeten düşük maliyetlerle gerçekleştirilebilmektedir. Dijital halkla ilişkilere bütünlükçü bir bakış açısı oluşturmayı amaçlayan Dijital Halkla İlişkiler Kavram ve Araçları kitabında Kurumsal Bloglar, Online Basın Bültenleri, Arama Motoru Optimizasyonu, Kurumsal Web Dizaynı, Sosyal Medya Yönetimi, Online Topluluklarla İlişkiler, Online İtibar Yönetimi ve Online Kriz Yönetimi gibi dijital halkla ilişkilerin temel konularına ayrıca Masaüstü Yayıncılık, E-posta, Online Konferanslar, Grafikler, Tasarım ve Fotoğraflar, Faks Gönderimi, Cep telefonları, Kişisel Dijital Asistanlar (Personal Digital Assitans-PDA), Bellek (CD-R/RW, DWD-R/RW ve Flash Bellek), İntranet, Podcast, Mobil İnternet, Anlık Mesajlaşma, Oyunlar gibi diğer dijital araçların halkla ilişkiler alanındaki kullanımına yer verilmiştir.

 

İş Bankası
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 270,00    270,00   
2 140,40    280,80   
3 95,40    286,20   
6 48,60    291,60   
9 33,00    297,00   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 270,00    270,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat