2005 yılında başlayan ve en son 2014 yılındaki düzenleme ile devam eden “Yerel Yönetim Reformu"nun üzerinden 10 yılı aşkın bir süre geçmiştir. Yerel Yönetimler Reformu'nun alandaki uygulama sonuçları da büyük ölçüde ortaya çıkmıştır. 2016 yılının son çeyreğinde başlayan, yerel yönetimler reformunu konu alan, akademisyenler ve uygulamacılar işbirliğinde yürütülen Proje; “6360 sayılı Kanun Ekseninde Yerel Yönetim Reformları”, “Belediye Yönetimi ve Kamusal İlişkiler” ve “Yerel Hizmetler” adları altında üçlü seri olarak kitaplaştırılarak sonuçlanmıştır. Projenin çıktısı olarak ortaya çıkan kitaplarda; bir taraftan Yerel Yönetimler Reformu'nun sonuçlarını değerlendirirken diğer yandan halen devam eden sorunlara alternatif çözümler önerilmektedir. Üçlü serinin ikincisi olan bu kitapta; mülkî idare ile belediye yönetimi ilişkileri, büyükşehir belediyesi – ilçe belediyesi ilişkileri, belediyelerin mali sorunları ve çözüm önerileri, belediyelerdeki personel sorunları ve çalışma hayatı, belediye şirket ve iştirakleri, belediyelerin imar ve planlama fonksiyonları ile kentsel ve kırsal alan yönetiminde büyükşehir deneyimi de 6360 sayılı Kanun ekseninde ele alınmıştır.
2005 yılında başlayan ve en son 2014 yılındaki düzenleme ile devam eden “Yerel Yönetim Reformu"nun üzerinden 10 yılı aşkın bir süre geçmiştir. Yerel Yönetimler Reformu'nun alandaki uygulama sonuçları da büyük ölçüde ortaya çıkmıştır. 2016 yılının son çeyreğinde başlayan, yerel yönetimler reformunu konu alan, akademisyenler ve uygulamacılar işbirliğinde yürütülen Proje; “6360 sayılı Kanun Ekseninde Yerel Yönetim Reformları”, “Belediye Yönetimi ve Kamusal İlişkiler” ve “Yerel Hizmetler” adları altında üçlü seri olarak kitaplaştırılarak sonuçlanmıştır. Projenin çıktısı olarak ortaya çıkan kitaplarda; bir taraftan Yerel Yönetimler Reformu'nun sonuçlarını değerlendirirken diğer yandan halen devam eden sorunlara alternatif çözümler önerilmektedir. Üçlü serinin ikincisi olan bu kitapta; mülkî idare ile belediye yönetimi ilişkileri, büyükşehir belediyesi – ilçe belediyesi ilişkileri, belediyelerin mali sorunları ve çözüm önerileri, belediyelerdeki personel sorunları ve çalışma hayatı, belediye şirket ve iştirakleri, belediyelerin imar ve planlama fonksiyonları ile kentsel ve kırsal alan yönetiminde büyükşehir deneyimi de 6360 sayılı Kanun ekseninde ele alınmıştır.
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 76,00 | 76,00 |
2 | 39,52 | 79,04 |
3 | 26,85 | 80,56 |
6 | 13,68 | 82,08 |
9 | 9,29 | 83,60 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 76,00 | 76,00 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |